fredag 26 augusti 2011

25 augusti


I dag promenerade jag hem från Tokyo International School. Det var ett lätt duggregn, fuktigt och varmt, men trevligt att passa på att utforska lite. Sanningen att säga försökte jag hitta en tunnelbanestation, men misslyckades och beslöt mig för att gå hem istället. Väl hemma var det uppackning som gällde. Det börjar synas att jag jobbar på det. Jag fick upp böcker och leksaker i killarnas bokhyllor och började fylla på i våra bokhyllor också. På kvällen var Håkan och jag på en avtackningsmottagning hos ambassadören. Det var trevligt att träffa några nya ansikten, killarna hade barnvakt, men fick vara uppe om de ville för på fredagen var de lediga från skolan. Vi blev dock inte så sena utan kom hem till sen läggning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar