tisdag 29 maj 2012

29 maj

 I dag var jag hos Anna Carin Stein och tittade på hennes fina målningar, men jag hade svårt att bestämma mig för en och flera blir för dyrt, så det bidde ingen tavla denna gång. Istället gick vi ut och åt långlunch, vilket var trevligt.
   I natt hade jag mitt sista skype-möte Karlstads Universitet. Mitt under mötet var det en större jordbävning som gjorde så att det skakade ordentligt i tavlorna och dörrarna i vardagsrummet, vilket gjorde det extra svårt att somna om igen klockan två när mötet var slut, så innan killarna kom hem från skolan fick jag passa på att sova igen en timme för på kvällen skulle vi ha barnvakt och gå och lyssna på Real Group som uppträdde på Handelskammaren och Ambassadens uppstartsbuffé inför helgens firande av Sverigedagen.

1 kommentar:

  1. Usch vad läskigt med en jordbävning, igen... Vad roligt att få möjligheten att lyssna på Real Group! Ha det gott!

    SvaraRadera